Nyitólap / Cégünkről / Cégtörténet
A Horváth Recruitment Kft., személyzeti tanácsadó iroda, melynek tagjai olyan többéves, a humánerőforrás piacon szerzett tapasztalattal rendelkező szakemberek, akiknek célja, hogy ügyfeleiknek személyre szabott megoldásokat kínáljanak elérhető áron.
A cég 2002 tavaszán jött létre, annak a felismerésnek a nyomán, miszerint a megváltozott gazdasági helyzet, újszerű megoldásokat igényel a humánpolitika területén is. A megbízók gyorsabb, testreszabottabb, hatékonyabb ár/érték arányt tükröző szolgáltatásokat vártak el a személyzeti tanácsadóktól.
A közismert, de magas árakkal dolgozó cégek mellett teret kaptak azok a kis létszámmal dolgozó személyzeti tanácsadó irodák is, melynek tagjai neves multinacionális cégeknél szerzett tapasztalattal rendelkeztek, de azt továbbfejlesztve saját ötleteikkel, új konstrukciókat dolgoztak ki ügyfeleik számára.
A Horváth Recruitment is e cégek közé tartozik, s olyan ügyfélkapcsolati rendszer kiépítésére törekszik, melyet a professzionalizmus, az ügyfélközpontúság és a rugalmasság jellemez.
A cég szolgáltatásai között minden ügyfél megtalálhatja a számára megfelelőt, a komplex direkt kereséstől, az adatbázisos kutatáson keresztül az eseti tanácsadásig, mely a pozíciók teljes spektrumára és földrajzi elhelyezkedésre vonatkozik.
Értékeink között az alábbiak a legfontosabbak:
  • szakértelem
  • minőségi munka
  • ügyfélre szabott megoldások
  • kreativitás
  • gyorsaság
  • rugalmasság
  • megbízhatóság
  • lojalitás
 Nyomtatási kép